Pop-eyes dinner

Spinat gjør deg jo sterk! Eller..?

Dagens middag:
IMG_1815
Asparges, torskefilet, cherrytomat og spinat-mix

I dag kjentes ryggen bedre ut enn på lenge så det ble trening av overkropp, med fokus på bakside skuldre og ryggbredde. Det føltes veldig godt, føler meg ikke «syk» lenger. Man trenger aldri flere problemer enn de man har!
Det ble også et svett 45 min kardiohelv.. etter dette, men nå er det jo bare fire uker igjen så det er bare å gjøre det uten å tenke. Det føles som om det er programmert inn i hodet, man vurderer aldri om man skal gjøre det eller ikke – man bare gjør det. Det er en fordel helt klart for da blir ting gjort, men ulempen er at det nå kjennes ut som et ork og et «måste» (har vi et godt norsk ord for det?).

Vi skal ha middagsgjester i morgen, vi blir hele 7 stk så det blir mye å gjøre og ordne i stand både før, under og etter. Da går tiden i hvert fall fort!
D skal lage en tre-retters som helt sikkert blir dokumentert senere. Og kanskje jeg skal brilliere med min skumkake? Noe sier meg at den ikke smaker like godt for dem som for meg..

Håper dere har en fin helg!
IMG_1737

14 tanker om “Pop-eyes dinner

  1. avatarKristine

    Dette så godt ut 🙂 Elsker sunn og god mat :mrgreen:
    Hvordan lager du spinat mix? Og hvordan saus bruker du? Det setter ekstra piff på maten med litt saus, men de fleste sauser er litt kaloririke! Kos deg i selskap imorgen 🙂

  2. avatarAnette

    Hei Kristine!
    Du er så flink til å lage varierte måltider. En inspiarasjon det også! Men formen er jo VIRKELIG bra. Hvordan går det med treningen for tiden? Ser at du skal delta i NM, det blir spennende å følge med på hvordan plasseringen blir. Du er virkelig (som sagt tidligere) et stort forbilde for oss andre jenter, som driver med styrketrening. Og jeg blir både inspirert og motivert, til å jobbe enda hardere mot mine egne mål. Du skal være stolt over hvor langt du har kommet og den formen du er i nå. Du har nok mange som beundrer deg for det du får til! 🙂

    Håper å se deg mer på iform.no igjen:)

    Hilsen
    Anette (anette85 på iform.no) 🙂

  3. avatarKadie

    Wow! De skuldrene dine altså – nå er de råere enn noen gang! Jeg har jo fulgt deg hele veien, og de skuldrene dine er en av grunnen til at jeg ble fristet til å begynne med dette selv. Og nå, nå begynner du å se mer fantastisk ut enn hva jeg trodde var mulig. Kommer selvfølgelig for å heie på deg, Vibeke og Marianne på NM. Gleder meg stort!

  4. avatarsynnøve

    Veldig enig med Kadie! Skuldrene dine er bare helt KANONFINE!! …mine vil ikke vokse uansett hva jeg gjør 😆
    Helt ærlig, formen din er bedre enn noen gang, og det sier litt…for den har jo alltid vært uforskammet bra!! :mrgreen: – du strååler 😀

    Lykke til med middagsselskap i dag 😉

  5. avatarAnonym1

    Hei, takk for at du er så flink til å følge opp bloggen din. Det du skriver, tenker og gjør er så inspirerende for andre. Alt fra trening, diet og tankesett. Takk

  6. avatarMalin

    Åh jeg skulle gjort mye for de skuldrene dine!!
    Trening, trening, trening var det det? :mrgreen:

    Gleder meg til å høre om 3-rettersen, og lykke til med selskapet 😀

  7. avatarVanja

    Kjære deg, kan du være så snill å dele med meg hvilke øvelser du ville kjørt hvis du skulle kjøre helkroppsprogram? 😀

  8. avatarkriweb Innleggsforfatter

    Anonym: Ja jeg tror det 🙂

    Kristine: Spinatmix = spinat blandet med mager kesam og litt muskat. Det var litt sandefjordsaus over torsken – sauser kan alltids vannes ut, og det er dessuten mengden det kommer an på. Maten trenger ikke å svømme i det 🙂

    Anette: Hei! Jeg titter ofte innom iform, men det ble for mye å logge + blogge i disse tider 🙂 Treningen går bedre nå som ryggen er bra igjen, i alt går det egentlig ganske bra nå.
    Jeg er veldig spent på NM selv!

    Sofia: Tack det samma! 😀

    Kadie: Så koselig, takk! Men du vet, det er dette ovenfra-og-ned-lyset 😉
    Så bra, da sees vi om en liten måned.

    Synnøve: Takk! Jeg har vært heldig med skuldrene, de har alltid hatt litt «kjøtt» på seg 🙂
    Kvelden ble veldig vellykket!

    Anonym1: Takk til deg for koselig tilbakemelding!

    Malin: Jepp, det er oppskriften. Også kanskje legge inn et lite skuldergen.. 😀

    Vanja: Vanskelig å si.. noen av favorittøvelsene mine er i hvert fall: Sidehev, strakmark, roing og cable pullover.

    siljeliz: Det vet jeg faktisk ikke! På deff er min daglige hovedkarbokilde grønnsaker/frukt, og så har jeg dager innimellom hvor jeg høyner og spiser havregryn o.l.

    Hanne: Ikke så spennende kanskje, men veldig godt! Fikk gode tilbakemeldinger 🙂

  9. avatarkriweb Innleggsforfatter

    Hanni: tack! Jeg er fornøyd med armene, så de trenes kun indirekte – de vokser fortere enn resten.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *