Fra morgen til kveld..

..handle, ordne, fikse, vaske, sette opp møbler, male. Vi har holdt på i 12 timer i dag! Jeg hentet møbler som jeg kjøpte av en Kjell fra Kjelsås på finn.no i dag, han solgte en hel spisestue i shabby chic-stil til altfor lite spør du meg – jeg var i hvert fall overlykkelig over kuppet!
Har holdt på et par dager med fullt kjørt og er allerede utslitt. La meg i går med litt sår-hoste-hals og i dag hadde jeg derfor en oppkarbingsdag, måtte få opp energinivået litt.
img_96831

Jeg tok noen deffestart-bilder i går, skulle egentlig ta det tidligere denne uken men glemte det. Det er litt ork å sno seg inn i den åletrange konkurransebikinien, men man får mye igjen for det ved senere sammenligningsbilder.
Det er alltid gøy å se forandringen etter et par uker for man går ofte og føler at fremgangen uteblir – man venner seg fort til speilbildet hver dag. Det er også gøy å sammenligne fra fjoråret, det kommer jeg helt sikkert til å gjøre etterhvert for å se hvordan jeg ligger an.

Dagsform: (Startvekten på mandag var ca 65 kg)
img_9676
Med maling på låret..

Zzzzz…  ha en fortsatt fin kveld dere :smile:

16 tanker om “Fra morgen til kveld..

  1. avatarChristina

    Hei Kristine!

    Jeg husker ikke helt hva du skrev at du veide sist gang du konkurerte? Tror du at muskelmassen din er en del høyere nå, slik at vekten din også vil være høyere denne gangen? Er bare litt nysgjerrig..

    En annen ting, jeg har endelig begynt å trene styrke (11, februar faktisk), og jeg har gått opp 4,5 kg uten å øke noe særlig i fettprosent. (Har økt fra 13 til 15 eller noe) Trener ca 5-6 ganger i uken, deler kroppen i 3 og kjører gjennom to ganger per uke. Tror du dette er en grei måte å gjøre det på? Spiser generelt VELDIG likt som deg, men litt oftere, og alltid havregrøt med cottage cheese til frokost. (Må ha frokost 😉 )

    Et annet spørsmål; forside lår på meg er ganske velutviklet fra naturens side, mens glute og spesielt hamstrings henger litt etter. Kjører nå benpress/knebøy, bulgarsk utfall og strakmark når jeg trener ben for å forbedre symmetrien, virker det ok? Jeg vet at du ikke har blogg for å hjelpe med alle mulige spørsmål. Det er bare det at din mening hadde betydd en del for meg, da
    jeg virkelig beundrer pågangsmotet og kunnskapen din! Bare se bort i fra kommentaren om det blir for mye 😉

    Uansett, bloggen din er fortsatt like fenomenal, er innom nesten hver dag. Stå på videre og lykke til med deff og konk!

  2. avatarHanni

    Åh Pågens osötade lantbröd är så gott! Det köper jag alltid om jag vill göra rostat. =)

    Bra utgångsläge för dieten, men det visste vi ju redan. ;)Kör så det ryker nu!

  3. avatarkriweb Innleggsforfatter

    Konkurransevekten i fjor var rundt 56,5 kg. Det er mulig jeg ender opp på 0,5 kg mer nå, men jeg lar formen bestemme og ikke vekten (det er uansett ikke et mål for meg å ha blitt så mye større, heller mer symmetrisk).
    Som du skriver så har du merket god fremgang på disse månedene ved en 3-splitt x2 i uka, så da synes jeg du bare skal fortsette. Ha i bakhodet at man alltid vil ha god fremgang i starten, så ikke gå for hardt ut!
    Så lenge du får i deg god og sunn mat og nok av det så kan du spise akkurat så mange/få ganger du vil.
    Jeg har også jobbet en del med bakside lår disse månedene, og kjører mye strakmark og lårcurl. Det du kjører høres bra ut, spesielt strakmark og knebøy, så bare å fortsette! 🙂
    Ha gjerne dager innimellom hvor du kjører ekstra tungt med få reps slik at du får litt variasjon i treningen.
    Ha en fin dag!

    Hanni: Det var helt utrolig godt! Akkurat hva jeg behøvde 🙂 På Sveriges nasjonaldag og greier.
    Tack, det skal jeg!

  4. avatarIngrid

    Hei! Ville bare si at jeg liker bloggen din kjempegodt! Jeg driver ikke med fitness eller liknende, men er veldig interessert i trening og kosthold, og plukker derfor opp mye tips herfra 🙂
    Er innom nesten daglig for å se etter nye innlegg, vil lese bloggen hele tiden! hihi 😆
    Glad for at du formidler et så sunt og bra forhold til trening og kosthold, er jo nok av de som ikke gjør det. Du har også en veldig bra formidlingsevne og skriver godt!
    Og sist, men ikke minst; Du ser smashing ut! Kunne vel ofra en finger eller to for å se ut som deg 😉 Hehe.

    Stå på videre! Jeg følger med 😀 Lykke til videre!

  5. avatarKristina89

    kune du tatt bilde av den spisestuen dere kjøpte? hadde vært gøy å sett =) kjempe flott «deffstart» bilde.. du har drømmekroppen 🙂

  6. avatarHanne

    Kjenner jeg blir litt misunnelig til tross for hvor mye arbeid det er med oppussing osv.. Tenker det blir fint å få huset slik dere helst vil ha det, kjekt å få sette sitt eget preg på saker og ting! 😀

    Nydelig utgangspunkt for deff, samme om du var enda hardere ved forrige deffestart. Dette blir bra 8)

  7. avatarChristina

    Tusen takk for godt og utfyllende svar! Setter veldig pris på det 🙂 Og jeg skal bli flinkere på å kjøre ekstra tungt med få reps innimellom, har absolutt troen på at «å sjokke» kroppen litt fra tid til annen er utrolig viktig. Ha en flott søndag videre!

  8. avatarChristina

    Forresten, har endelig prøvd lett-is fra diplom og den nye vaniljekesamen.. De er helt fantastiske! Jordbær med vanilje is eller kesam er utrolig godt, og den isen med sjokoladesmak er faktisk bedre enn vanlig sjokoladeis.

  9. avatarKristina89

    må bare si noe.. var nettopp ute og jogget, å så kom eg til en skikkelig bratt og tung bakke, beina mine skrek og strittet imot:P full av melkesyre.. hadde så lyst å gå opp 😛 mn så dukket plutselig bilde av deg opp i hodet, å d var motivasjon nok til at eg kom meg opp den bakken 🙂 tenkte bare » fy fader, slik kropp vil eg ha! å den får eg aldri om eg skal gi opp når det blir tungt» så takk for at du gir slike som meg motivasjon og styrke og ikke minst deler erfaringer og råd slik at slike som meg også kan lykkes med trening og mat 😀

  10. avatarkriweb Innleggsforfatter

    Ingrid: Hei! Koselig! Dette er hovedsaklig en trenings- og kostholdsblogg, så trenger absolutt ikke å drive med fitness for å lese her. Tusen takk for gode ord 😀

    Kristina89 & CL: Ja, det kan jeg gjøre. Det står bare stuet inne på et rom enn så lenge da men..

    Hanne: Det er mye jobb i starten, men jeg kjenner sommerfugler i magen over å begynne med innredning og interiør. Jeg gleder meg veldig! Jeg kunne jo innrede leiligheten min som jeg ville i sin tid, men det begrenser seg liksom på 50 m2. Nå har jeg 200 m2 mer 😆

    Christina: Lett-isen er kjempegod ja, både vanilje og sjokolade. Ulempen er at man kan bli litt ugrei i magen om man spiser store mengder (en hel boks).. 🙄

    Kristina89: Ah, slikt gir meg motivasjon – tusen takk!!

  11. avatarAina

    Hei Kristine

    dette har ikke noe med trening osv å gjøre. 🙄 Jeg lurte på hva det stedet het , der dere var i Hellas ? 😉
    hva het hotellet og hvilke selskap reiste dere med ? hvor mye kosta det ?
    Sorry mye spm, 😯 har lyst å overraske kjæresten med en fin og romantisk ferie i rolige omgivelser der vi kan slappe av uten mye andre turister osv. 😳
    var det fint og romantisk der? vil du anbefale det ?
    på forhånd takk !

  12. avatarkriweb Innleggsforfatter

    Aina: Hei! Vi bodde i Tsilivi, et lite sted like utenfor sentrum. Hotellet heter Le Sante, utrolig lekkert og fint! (www.lesante.gr) I nærheten var det dessuten en romantisk restaurant med fantastisk utsikt over hele stedet. Området rundt kunne godt ha vært litt større, men om man leier bil eller moped så kommer man seg kjapt rundt øya (vi gjorde det). Vi dro rett før sesongen startet, så det var behagelig lite folk der – jeg vet ikke hvordan det er der i høysesongen.. men anbefales ja 🙂

  13. avatarAnonym

    Hei igjen 🙂
    tusen takk for svar. Men Hvor tok dere fly for å komme til Tsilivi.. har søkt på det på nettet og får ikke noe opp. ❓ 😕

  14. avatarkriweb Innleggsforfatter

    Anonym: Vi fløy med Apollo til Zakynthos, tar bare 10 min med taxi derfra til Tsilivi!

    Carro: Vad snäll du är, tack tjejen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *