Pumping i varmen

Det er ganske tydelig at treningsboomen ikke har nådd frem til alle steder. Hotellet og alle øvrige rom hadde air condition.. selv gangen inn til «fitnesscenter» hadde det.
Selve treningsrommet – hadde selvfølgelig ikke det..

Litt gøy å ha disse bildene, det er ikke så mange treningsbilder jeg har.. tør aldri å ta slike når folk ser på. Dessuten trener jeg ofte med t-skjorte.

Ryggtrening;
img_9535
img_9542

img_9545
img_9546

2-kgs hantlene: :mrgreen:

img_95521img_95561

Litt posering:
img_9572img_9579

11 tanker om “Pumping i varmen

  1. avatarYvonne

    Så brun å fin i fargen da 😛 Synes godt med muskler på deg, kult å ha sånne bilder. 😀 Synes de 2-kgs hantlene var rå hehe.. fantes vel ikke større der? 😉 Så utrolig fint ut der. Du er rå på posering det skal du ha!! klem 😀

  2. avatarHanni

    Ser jättebra ut! Alltid kul med träningsbilder. Fast jag håller med dig, jag gillar inte heller riktigt att ta bilder när gymet är fullt av folk.

  3. avatarsynnøve

    Masse fine treningsbilder! Skulle gjerne hatt de musklene.., på de bildene i innlegget under har du RÅ triceps! 😎

    Du er utrolig flink å posere, øver du mye på det? 😀

    Helt tilslutt må jeg også si at jeg er en smule misunnelig på det fine håret ditt! :mrgreen:

  4. avatarTherese

    Kjempe gøy med treningsbilder. 🙂

    Hvordan føler du at deffen går nå?

    uff, jeg sliter med ettervirkning av dissa fridagene jeg altså.. jeg har så lyst på sjokolade og is at jeg snart flyr på veggen…. 🙁

  5. avatarnell

    Så flink du er, som trener mens du er på ferie da!;D Så ut som dere hadde hatt det kos!
    Gratulerer så mye med hus! 😀

  6. avatarkriweb Innleggsforfatter

    Yvonne: Fargen flasser allerede av.. typisk 🙂 Det er prisen man som blondine må betale.
    Det var kun de hantlene der, hehe.

    Hanni: Takk! Kult å ha treningsbilder ja. Nei, amatør gym-photoshoot blant masse folk er ikke helt meg 😀

    Thale: Tusen takk snupp 🙂

    Synnøve: Takk! Den frontposeringen tar jeg rett som det er (gjerne før/etter en dusj, haha), men ingen spesiell øving. Tror det faller naturlig pga dansingen.
    Håret – jeg klipte faktisk hele 10 cm for ikke mange ukene siden.. og ingen så forskjell.

    Therese: Jeg føler at det går bra, en god start! Jeg har hatt en del å tenke på og fikse så jeg slipper å sitte hjemme og tenke på mat/godt. Sånn sett passer det godt med kjøp av hus nå.
    Sett deg et spesifikt mål, det blir enklere å feie bort søt-tanker da. Det trenger ikke å være stort, og bør helst ikke være så veldig langt frem i tid. Mitt delmål er f.eks måling/veiing nå på fredag.
    Om man spiser riktig, så får man faktisk spist en god del og fortsatt være i underskudd. Det hjelper selvfølgelig å trene, jeg kommer til å trene så og si hver dag fremover.
    Om suget blir for stort, så unner du deg noe. Ikke straff deg selv, men planlegg at du skal spise en proteinbar, liten sjokolade, lett-is, smoothie osv. Utskeielsen trenger ikke å være enorme mengder av verste sort.

    Nell: Jeg følte meg ganske flink :mrgreen: Jeg har kommet i konkurransemodus, så da blir det enklere å gjennomføre – selv på ferie.
    Tusen takk!

  7. avatarHilde

    Så flott du ser ut! 😀

    Har du prøvd Inbody noengang? Noen erfaringer/kommentarer ift det? Jeg lurer på om jeg kan bli mer motivert av å sjekke kroppssammensetningen på noe sånt…

  8. avatarida

    Fantastiske bilde av deg 😉

    Siden du skal bygge muskelmasse, er det ikke dumt å trene så mye cardio du gjør da??Gir kroppen lii motsigende signaler–eller hvordan løser du dette??
    Trenger tips og råd:-)
    Fortsatt fin ferie

  9. avatarkriweb Innleggsforfatter

    Hilde: Takk! Ja, jeg har målt meg 3 ganger på en slik. Det kan gi en viss pekepinn, men er langt ifra nøyaktig. Det koster bare 100 kr der jeg trener, så kommer sikkert til å veie meg igjen – jeg sammenligner det resultatet med fettklype hjemme.

    Julia: Tack tjejen!

    Ida: Takk for det! Jeg er ikke ute etter å bygge så mye mer, heller forbedre symmetri og kroppen jevnt over. Uansett så kjører jeg ikke så hard eller langvarig kardio at det vil gå utover muskelmassen. Jeg kjørte like mye kardio da jeg startet med styrketrening og muskelbygging 😉 Jeg anbefaler alltid en kombinasjon av styrke og litt kardio.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *