Endelig freddan!

Denne helgen var etterlengtet! Kan tenke meg at det er flere enn meg som synes det  :cool:

Ah, i dag fikk jeg trent kardio, ryggbredde og skuldre etter jobb. Fikk dessuten fikset utleie av leiligheten min i dag, sweet.
Apropos ryggbredde, nå føler jeg at jeg endelig har fått litt fremgang. Nye øvelser har gjort susen!
(Første bildet er 2 år gammelt, før styrketrening)
imgp23191img_8589
Ikke de beste sammenligningsbildene kanskje.. men jeg ser det godt selv – til og med forfra.
De må imidlertid trykkes frem, gjør jeg ikke det er de ikke der. Fleksing er gøy :mrgreen:

Deilige middagen i dag; karbonadedeig med dolmiosaus, fullkornspaghetti, salat, tomat, gresskarkjerner og sjampignon.
Og parmesanost over.
img_8605

Og desserten er allerede spist opp! Smågodt, varer aldri lenge.. sukk.

Resten av kvelden skal kun være avslapning og masse kos ♥
Ha en fin kveld videre!

15 tanker om “Endelig freddan!

  1. avatarkriweb Innleggsforfatter

    Martine: Takk 😀 I like måte

    Lillemy: Takk! God helg til deg og! 🙂

    Yvonne: God mat med godt selskap er alltid bra 🙂
    Kose deg du og!

    Kristina89: Søt du er, takk 😳

    Thale: SØTA

    Lone: Så og si likt som jeg gjør nå, men en del mindre og uten noe søtt. Kan skrive litt mer om det i et senere innlegg!

  2. avatarHege

    Hei flinka!
    Tenkte jeg skulle dele en av mine favoritt-desserter med deg, siden vi liker samme mat. Og jeg som er en sjokladeholiker leter stadig etter nye sunnere varianter, selv om ingenting slår en plate Freia 😛

    Skjær opp banan i skiver og legg i fryseren. Når de er frosne, ta ut, legg i blenderen, putt oppi kakao (smak deg til) litt honning (eller splenda) og en skvett med melk. Kjøres til det blir som en type sorbet….nam nam… serveres i høyt glass med litt bær på toppen hvis man vil være litt fin på det, eller oppi en bolle til seg selv, slik jeg gjør det! Er også godt med en neve nøtter ved siden av… ENJOY!

  3. avatarLone

    Går det ann å deffe,selv om man ikke har kjempe store muskler, men ønsker en mer definert og strammere kropp??

  4. avatarkriweb Innleggsforfatter

    Hege: Nå snakker vi! 😀 Takk for tips, hørtes nydelig ut. Kanskje det funker fint med oboy u/sukker og, det skal jeg teste ut.

    Stine: God helg! Håper du får en fin 17.mai

    Lone: Deffing går ut på at man går ned i fettprosent slik at musklene vises bedre og man ser strammere ut. Har man ikke noe særlig med muskelmasse eller trener styrke så vil man ikke få denne effekten – da vil man gå ned i vekt men ha nogenlunde samme kroppsform.

  5. avatarLine

    Hei! Jeg ville bare si tusen takk for en utrolig inspirerende blogg! Du fremstår som ei veldig fornuftig og oppegående jente med sunne holdninger. Jeg setter særlig pris på tipsene du gir til mat og oppskrifter, med bilder som gir vann i munnen. Driver ikke med fitness selv, men prøver å leve sunnere og kvitte meg med sjoko-kickene. Din blogg er en glede og inspirasjon å følge, og er akkurat hva jeg trenger som hjelp på veien til et sunnere liv. Takk!

  6. avatarLisa

    Heisann 🙂

    Jeg vil bare si at du har en helt utrolig nyyyydelig kropp,du har virkelig vært flink:)

    Jeg lurer bare på en ting.er litt nybegynner enda med styrketrening(jeg har virkelig fått øynene opp for det!)
    men,saken er at jeg vil bygge muskler samtidig som jeg vil fjerne en del fett.er ikke store jenta,men jeg har rundt et kilo og to med fett som jeg vil ha bort.
    Det jeg blir forvirret over er at folk sier man må ligge i kalorioverskudd for å bygge muskler,og i kaloriunderskudd for å miste fett.så..hva skal jeg gjøre?

    Jeg vil ikke gå på deff/bulk-men bare trene «normalt»og holde meg stram og fin.

    Tips? 😉

    Og en ting til,trener du kardio (og hvor lenge)før eller etter styrketrening?
    Det er mange meninger om det ene og det andre,ikke alltid like lett å vite hvem man skal høre på.

    Ellers,vil si at du har en kjempe bra blogg,du skriver bra og virker så jordnær og viljesterk.stå på!

    Mvh Lisa.

  7. avatarkriweb Innleggsforfatter

    Line: Tusen takk! Dette er tips og innblikk fra mitt liv som er langt ifra noe typisk «fitnessliv». Sjokokick er vanskelig å takle, men det gjelder å temme de – unne seg det innimellom og ikke daglig 🙂

    Lisa: Takk!
    Du er kanskje der jeg var for 1,5 år siden – jeg startet med styrketrening og tenkte ikke på deff/diett i det hele tatt. Jeg ble flinkere til å fokusere på proteiner og ikke karbs, og trente mye og tung styrke i tillegg til ellipsemaskin innimellom. Resultatet var at jeg gikk ned i fettprosent og bygde muskler. Mitt råd er derfor å ikke tenke hverken underskudd/overskudd, men vedlikehold.

    Martine: Takk, har hatt en veldig koselig dag! Håper du og har hatt det 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *