Kosttilskudd

..fra min sponsor Nordic Nutrition !

img_7451

Proteinpulver, grønn te kapsler, proteinbarer og proteincookies – perfekt. Ikke noe avanserte greier med sinnsyke xplode massive attack-navn :mrgreen:

Jeg har for å være helt ærlig ikke brukt noe særlig kosttilskudd siden NM i fjor, synes det er greit å spise mat først og fremst. Jeg har imidlertid tenkt til å bli flinkere på kreative desserter, bakevarer o.l og da kommer proteinpulver godt med. Dessuten er proteinbarene og proteincookies suverene å ha til enten etter trening eller som godis i helgene.
Grønn te kapsler har jeg tatt stort sett hele tiden og blir fint å ha fremover (varm grønn te er ikke akkurat å foretrekke som drikke i solsteika). De er forresten helt nye!

Ny smak jeg ikke har prøvd før, jordbær og banan smoothie – den var god! Og jeg har allerede rukket å spise en cookie etter trening..
img_74531

img_7452
Alt får du tak i her om du vil ha gode produkter på veien mot sommerformen.

Ellers trente jeg skuldre, bryst/rygg i dag – supersett på det meste. Startet som vanlig med 30 min kardio.
Brystpress i skråbenk
Sidehev (m/rotatorcuff)
Kabelroing
Nedtrekk
Kabel pullover
Omvendt pec-deck
Mage crunches m/vekt

img_3495

Håper dere får en god helg :grin:

17 tanker om “Kosttilskudd

  1. avatarMalin

    Jeg må nok ta med meg Mr.Visa på en liten shoppingrunde :mrgreen:
    Fikk også en treningsøkt idag. Herlig å starte helga slik, og på fredager er det alltid lite folk på gymmet. DET kan jeg like 😉

    God helg Kristine, håper sola skinner like mye hos deg som her i Stavanger 😎

  2. avatarStian

    Første gang jeg er på bloggen din og må si du ser veldig flott og veltrent ut! Takk for mange gode middagstips btw – mange av rettene ser faktisk veldig fristende ut! Er som deg lite glad i å lage middag, men man kan gjøre det ganske enkelt og samtidig godt og veldig sunt slik du gjør! Skal følge med videre da jeg også er veldig opptatt av trening & kosthold!

    Stian

  3. avatarAnya

    Du som skriver så forståelig, kan du forklare supersett metoden? Jeg hører så mye rart om alt man kan trene og hvordan man kan utføre det, så jeg blir litt forvirra!

    Ha en flott helg sålenge! 😀

  4. avatarTrine

    Hvorfor trener du cardio FØR styrkeøkta?Er d ikke mer ideelt etter?bruker du proteinbarene/cockisene som etstatning for ett måltid?Noe som kan spiser HVER dag, eller helst bare i helgene som godis?Takker for svar:)

  5. avatarTherese

    hvor mye betaler du for dette?
    eller får du det gratis siden du blir sponset eller hvordan fungerer dette?
    når vi er inne på sponsor.. ble du tilbudt sponsor fra NN eller spurte du selv?

  6. avatarkriweb Innleggsforfatter

    Malin: Du får si til herr Visa at det er til et godt formål :mrgreen:
    Det er meldt strålende sol i morgen, så det skal bli godt.
    God helg!!

    Stian: Takk! Du er ingen husfar nei 😆 Her legger jeg stort sett ut sunne og raske måltider så bare å teste de ut – det går mye i det samme da 😉

    Anya: Supersett er når man kombinerer to øvelser på to ulike muskelgrupper – uten pause. F.eks benkpress og nedtrekk – kjøres annenhver gang uten pause. Jeg pleier å kjøre dette innimellom både fordi det er god variasjon og intensitet, og fordi det sparer tid.

    Trine: Så lenge man ikke driver med tung kondisjonstrening (løping, sprint osv) over lang tid så har det ikke så mye å si (man tømmer ikke glykogenlagrene ved vanlig kardio/rask gange).
    Så det blir litt hva man foretrekker; noen liker å gjøre unna kardio først mens andre synes det går utover styrkeøkten – jeg klarer det fint både før og etter styrke.
    Når jeg spiser en proteinbar eller proteincookie så kutter jeg tilsvarende kcal på et annet måltid.

    Therese: Det finnes mange forskjellige sponsoravtaler, både på hva man gir og mottar med sponsor. Dette får jeg gratis.
    Jeg tok kontakt med et firma etter første konk. i fjor, men kom i kontakt med NN samtidig og valgte dem da de hadde en bedre avtale.

    Kenneth: Så hyggelig, tusen takk 🙂

  7. avatarLena

    Hei, jeg har et spørsmål som igrunnen ikke har noe å gjøre med det du har skrevet om akkurat her, men:

    jeg lurer på hva slags jeansmerker/modeller du bruker? Vi har litt lik fasong, og jeg finner lite som passer. Virker som om det meste er laget for rett-ned-hofter-og-rumpe. 😉

  8. avatarCharlotte

    De proteincookiesene og proteinbarene så veldig gode ut. Har hatt lyst til å prøve de proteinbarene fra 2good lenge. Kanskje på tide 😉 Ha en fin helg!

  9. avatarkriweb Innleggsforfatter

    Synnøve: De er utrolig gode, og myyke! Chocolate chip og oatmeal&raisin er gode 😎

    Bella: Det er vanilla ice cream og den er meget god, selges ikke lenger da 🙁 Kanskje du kan sende mail og høre om de har mer på lager du kan kjøpe.

    Lena: Jeg har booty og lår, så kjenner til jeansproblematikken – som så mange andre. Jeg har en del bukser, men bruker for det meste en jeg kjøpte på only for leenge siden, en fra zara og en jeg nylig kjøpte på cubus.

    Connie: Takk 😳

    Charlotte: Ja de er meget gode alle sammen, favorittene er peanut butter&chocolate og caramel.

    Vidar: NÅ skal jeg bruker mye av det fremover 🙂

  10. avatarYvonne

    Så mye godtut av det du har, nam.. synes du ser bedere og bedere ut for vert bilde du legger ut, flink du er. =0) synes du har blit så brun, tar du mye sol fortiden hehe.. stor klem yvonne =0)

  11. avatarAnonym

    Hei, Kristine!

    Du har ein flott blogg som er kjekk å følgje med på.

    Eg har ein del overflødig kroppsfeitt som eg ønskjer å kvitte meg med. Eg trenar svært lite no, men vil komme i gong med trening igjen. Trente mykje meir før. Kva vil du anbefale meg å byrje med? Lange lavintensitets-kardioar, eller korte høgintensitetskardioar? Begge deler? Eg har som mål å gå ned 5 kg den kommande månaden, resten ser eg på som ein bonus. Målet til slutt er å byrje å byggje musklar, og i lår og leggar har eg allereie eit godt utgangspunkt. Det eg slit mest med, er mykje magefeitt. Kosthaldet mitt er i bunn og grunn bra, og etter å ha fulgt med på mange treningsbloggar, som din, har eg fått mange gode tips. Klarar godt å halde disiplin i matvegen.

    Mvh.

    Sognejenta 🙂

  12. avatarkriweb Innleggsforfatter

    Yvonne: Nei, det har faktisk ikke blitt så mye sol i det siste – bortsett fra i dag da 😀
    Jeg er flink til å smøre og spray meg med all slags selvbruning.

    Sognejenta: Takk 🙂
    Det er godt at du føler at du klarer å holde kostholdet bra, for det er her den største forandringen må skje for å gå ned i fettprosent/vekt. Man må spise mindre mat enn man forbruker, og det er ikke alltid like lett – det innebærer at man ikke skeier ut flere ganger i uka hverken med for mye mat eller godis.
    Ang. treningen så kommer det litt an på hva du foretrekker – hva tror du at du vil fortsette med? Du kan alltids variere og ta annenhver gang rask gange/intervalltrening. Det viktigste er at du er i aktivitet og får svettet.
    For å få høyere forbrenning så må du styrketrene. Det tar ikke lang tid å få inn ett par styrkeøvelser før eller etter kardio.
    Lykke til!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *