Oh joy!

Denne helgen har vært bra! Så deilig vær i dag, Todd (pusen) fikk gå ut på balkongen i dag. Han var meget glad og fanget sporenstraks en flue som han smattet fornøyd på.
I går spiste vi god mat og tok det helt med ro. Jeg fulgte ivrig med på Oslo GP og synes det går i en positiv retning. Mange flotte jenter (og gutter) og mange riktige plasseringer.

Gårsdagens middag og dessert: Laks med salat og fruktsalat med eple, pære og ananas.
img_4890
img_4887

I dag har jeg trent ben; knebøy, markløft, leg.ext og lårcurl.
Lagde dessuten smörgåstårta i dag, var i bursdagselskap og tok sol senere :cool: Fått gått et par turer og.
Store polarbrød, lett majones, kesam, tunfisk, egg, reker og agurk.
img_4904
Ble litt brun :grin:
img_4997

15 tanker om “Oh joy!

  1. avatarSilje

    Meget flott farge på en smekker kropp 😀 Hvordan føler du at formen er for tiden da, du «deffer» vel ikke enda? Synes du ser helt nydelig ut jeg 😉 Klem

  2. avatarsynnøve

    åå.. herlig brunfarge! Tar du sol jevnlig, eller blir du så brun med en gang? 🙄 😉

    Den smörgåstårta var jo rene kunstverket jo :mrgreen:

    Håper du får ei fiiiin påskeuke! 😀

  3. avatarFit

    Skal du være med i NM i høst, eller har du sluttet å konkurrere? Har vært så lite treningsinnlegg i det siste, derfor jeg begynte å lure 😉

  4. avatarkriweb Innleggsforfatter

    Yvonne: Takk for det! 😀

    Silje: Jeg synes formen er bra, det hjalp å få av 3-4 kg. Jeg er ikke på det man kan kalle deff, men jeg har litt igjen før jeg er helt fornøyd..tar det veldig sakte 🙂

    Synnøve: Dette var 3.gangen på et par uker 🙄 Jeg tar slike skippertak innimellom, så vedlikeholder jeg med selvbruning.
    Takk, i like måte!

    Fit: Jeg trener som aldri før! :mrgreen: Jeg er mer positiv til å konkurrere nå, men jeg har et sykehusbesøk som jeg vil ha unnagjort før jeg bestemmer meg helt for om og når.

    Meuphoria: Ja det er så godt.. alle blir så glade! Vi trenger dette nå, litt våryrhet 😎

    MrMuscle: Aw, takk Stig 😳

    Tess: Om du ikke har sol i nærheten så kan jeg rekommendera L’oreal tanning spray :mrgreen:

    Stine: Takk 😀 Laks er godt! Og jeg savner lakseproduktene..

  5. avataranette

    hei, har lest gjennom bloggen din og har bare et lite spørsmål. for en liten tid tilbake hadde du et innlegg tror jeg, med hvilke kost tilskudd du anbefalte som skulle få fart på fettforbrenningen med link til en side, men jeg har ikke funnet det innlegget igjen og husker ikke navnet på de kapslene. Bra blogg forresten, flott med jenter som er opptatt av trening og bryter litt med stereotypene! stå på!

  6. avatarAnonym

    Vil bare si at jeg liker bloggen din veldig godt:-)flott å finne en blogg man faktisk kan lære noe av å lese.Fortsett med det – jeg plukker stadig opp nye ting:-)God påske til deg.

  7. avatarHanni

    Åååh vad laxen såg god ut. Mums!

    Härlig färg du har fått, kör du med betakaroten också?

    Hoppas allt är bra med dig, kram!

  8. avatarTrine

    Trener du kun styrke, lite kardio?Skal du ned til en vedlikeholdsvekt nå, som du kan holde hele året?Flott kropp 😉

  9. avatarkriweb Innleggsforfatter

    Anette: Hei! Det er snakk om svært små marginale forskjeller i forbrenning, så det er viktig at man har trening og kosthold på plass først ellers tror jeg det har lite for seg. Jeg drikker mye grønn te (evt grønn te kapsler), og bruker bl.a mye kanel og chili i maten. Jeg brukte Therm X en liten periode og – men det er stort sett det samme.

    Grønn te kapsler: http://www.nordicnutrition.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=520954&b_kid=506861

    Anonym: Så hyggelig, riktig god påske til deg og!

    Hanni: Hej tjejen! Jag äter mycket god mat för tiden 😎
    Nej, men jag har massor av betakaroten så jag tänkte ta några nu och då.
    Glad Påsk! Kram

    Trine: Jeg trener begge deler, men mest fokus på styrketrening. Styrke 5 ganger i uka, og kardio 3-4 ganger (enten 40 min på mølla eller dansing).
    Jeg har nok kommet til trivelsvekten allerede nå, men det skader ikke å bli enda litt lettere før sommeren 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *