Ja takk, begge deler

Klarte ikke å bestemme meg for laks eller torsk i går, så da ble det begge deler. Hvit og rosa – half ‘n half. Begge er krydret med hvitløk og sitronpepper – meget godt, spesielt på torsk som kan være litt smakløs.

img_2909

Leste forresten noe interessant om trening og splitt;
«For maksimalt volum og styrke bør hver muskel trenes\stimuleres ihvertfall 2 ganger i uka, typiske bodybuildersplitter hvor hver muskel trenes en gang ukentlig gav dårligere resultater ift styrke og volum enn å trene hver muskel 2-3 ganger i uka. Helkroppsprogram over 2-3 dager i uka eller 2-splitter over 4 dager i uka synes å gi de beste resultatene.»

Les mer om det her: http://www.iform.no/pub/art.php?id=1330

I dag skal vi ut en tur, jeg kjører :wink:
Håper dere får en fin kveld!

7 tanker om “Ja takk, begge deler

  1. avatarKim

    hva er ditt hemmelige triks for å få bilder av mat til å se så bra ut? ser jo ut som en million alt du kokker 🙂

  2. avatarAnonym

    Hvordan lager du maten? steker du den på panne? I ovn? Eventuelt hvor lenge og hvor mange grader?

  3. avatarYvonne

    helt ening i det at split er det Beste resultate man kan få.. slepper man å glemme hva man har trent de andre dagene før =0) vis man har skrivd d opp da =0) ha en fin tur =0)

  4. avatarkriweb Innleggsforfatter

    Kim: Jeg har et fantastisk kamera, og er dessuten veldig glad i å fotografere 🙂

    Anonym: Jeg pleier å steke fileten på middels varme, det tar lenger tid, men synes resultatet blir bedre. Varigheten kommer an på om den er fryst eller ikke. Fisken er klar når den faller lett fra hverandre når man deler den.
    Det er også godt å ovnsbake den, men tar litt lenger tid.

    Yvonne: Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med min splitt!
    Takk, det var en hyggelig tur ut 🙂

  5. avatarKristina89

    hvilken splitt trener du ? 😉 har du noen ide til en splitt til meg over 6 dager ?

  6. avatarkriweb Innleggsforfatter

    Kristina89: Her finner du mitt treningsprogram: http://www.kriweb.no/?p=22
    Jeg varierer veldig på tungt/lett og antall reps.
    I og med at du vil trene styrke såpass mange dager, så kan du kanskje kjøre igjennom en 3-splitt to ganger? Eksempel: Ben&skuldre, bryst&biceps og rygg/triceps.

  7. avatarShade

    Hei! 🙂 Jeg bare lurte på hva det er du har oppå denne retten?
    er det sennep? isåfald hvilken type? hehe..
    Det så ufattelig godt ut!
    Nam! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *