Velkommen til min nye blogg!

Da har jeg skiftet for siste gang, dette blir min blogg fremover og de to foregående vil bli slettet i løpet av kort tid. Her har jeg større frihet til å få det akkurat slik jeg vil ha det, og jeg blir heller ikke påvirket av trege servere.

Jeg valgte denne gangen et bilde av dagens form på headeren, et som viser en litt mer «normal» Kristine. Jeg er veldig delt mellom det å ha et konkurransebilde og et mer vanlig bilde. Jeg vil hverken fremstå som bare utøver eller for privat. Men mulig det er tøffere med førstnevnte?

Hva synes dere om bildet og øvrig design?

24 tanker om “Velkommen til min nye blogg!

  1. avatarpinglo

    Meget pen layout. Jeg liker ideen med å ha et mer avslappet bilde enn et oppstilt konkurransebilde i headeren, man er jo ikke i konkurranseform året rundt selv om man er utøver. To tomler opp 🙂

  2. avatarSiri

    Hei. Har fulgt med på bloggen din en stund, synes du har en veldig bra og seriøs blogg:-) Personlig syntes jeg bildet på din forrige blogg var mer glamorøst og «stilig», men bildet du har her nå er også bra:-)

  3. avatarMia

    Hei kristine . Vil først si at du er min inspirasjon, jeg lærer så mye av deg.
    Har et par spm. Hvor selges billettene til sandefjord open?
    Og hvor lenge går du på en deff?

  4. avatarCharlotte

    Flott bilde og veldig spennende blogg! Jeg syns dette bildet passer bedre nå som du ikke konkurranseblogger, det føles mer realistisk for oss andre å strebe mot disse musklene her. 😉

  5. avatarMartine

    Kjempe fint design og you look amazing uansett hvilket bilde du har!:-)

    Gleder meg til å følge deg her også.
    PS:link meg gjerne.

    klem

  6. avatarkriweb Innleggsforfatter

    Takk for tilbakemeldinger jenter! <3

    Det var hovedtanken bak, at jeg ikke lenger er midt oppi konkurranser og derfor kan vise en mer “folkelig” meg.. men jeg er ikke helt fortrolig med bildet enda, enten så blir jeg vant til det eller så bytter jeg - det vil jeg nok gjøre en gang snart uansett. Men ikke blogg, bare headerbilde!
    Kanskje jeg på en eller annen måte får kombinert et par bilder.. får tenke litt til 😉

    Teresa: Nei, jeg har fått hjelp av min kjære til denne bloggen. Takk, i like måte! Klem

    Mia: Hei! Jeg var på deff i 10-11 uker første gangen, og 12 den andre. Kunne fint ha hatt litt lenger tid på begge.
    Billetter får du nok kjøpt på billettservice.no - når de blir lagt ut

    Tess: Tackar! Ha en fin dag du med 🙂

    Martine: Skal legge deg til med en gang, ikke meningen å glemme deg 🙁 Klem

  7. avatarA

    Må slenge meg på de som likte denne headeren. Ofte jeg står foran speilet og tenker «ARRGG..null muskler jo!!», men det er jo fordi jeg sammenligner meg med folk i konkurranseform..haha!!
    VET jo at folk er annerledes offseason, selvom jeg synes du alltid holder superbra form, men godt å SE forskjellen også:)

  8. avatarMargrethe

    Hei igjen 🙂
    Hvordan lager du tufisk-salaten din? Jeg trenger litt oppfriskning på min 😉
    Ser at du jobber for å gå ned noen kg, allerede 3, hvor langt skal du ned? Og hva er egentlig målet ditt med treningen fremmover? Jeg skal ned et par kg til sommeren, fin justere litt – tips tas gjerne imot 😉 Hvordan spiser du iløpet av dagen?
    Du ser flott ut – stå på videre 🙂

  9. avatarkriweb Innleggsforfatter

    Marte: Takk for det 🙂

    A: Jeg prøver å vise det på enkelte bilder, man går jo ikke rundt og flekser til stadighet 🙂
    Jeg går nok mot strømmen ved å ha et slikt uflekset ikke-konkurransebilde, men det er ikke første gang jeg gjør det..

    Margrethe: Jeg kan komme med noen tips i neste innlegg! Jeg regner med å gå ned 2-3 kg til, men lar speilet og formen bestemme. Jeg ville gå ned litt både pga snikende trange klær 😛 samt at jeg ikke vil bygge noe særlig mer – så i hovedsak passer jeg på å ikke være i særlig overskudd, heller en veksling mellom vedlikehold/underskudd av kalorier som jeg holder frem mot sommeren.

  10. avatarKristine

    Hei navnesøster 😀
    Jeg synes den nye bloggen din var veldig fin, men må innrømme at jeg likte headeren på den gamle best – litt mer fancy og glamorøs. Kanskje du kan ha både et «normalt-» og et konkuranse-bilde?
    På kvelden blir jeg ofte litt søtsugen og liker å kose meg litt forand TV 😉 Ofte med kesam-mikser. Ser at du også spiser det, kan du fortelle hemmeligheten (les oppskriften) på noen av dine favoritt kesam-mikser?
    Flott med et innlegg med noen tips 🙂 Begynner å tenke fremmover mot sommeren jeg også, og regner med at det er flere der ute som gjør det! Hihi..

  11. avatarkriweb Innleggsforfatter

    Hei namesistah! Ja tanken har slått meg, å kombinere begge. Litt glam på denne ellers så jordnære og klassisk fine bloggen, jeg får se det an litt 🙂
    Nå har jeg lagt ut en kesamfavoritter, det vil helt garantert komme flere da jeg spiser det hver dag.
    Sommeren kommer raskere enn vi aner, og det beste resultatet får man over lang tid – så altså ingen «kom i sommerform på 4 uker» 😉

  12. avatarKim

    Ja, kjempegodt likte veldig godt layouten din, den er enkel samtidig som den ser profesjonell ut. og en enkel Header uten alt for mye dill tar seg alltid bra ut .)

    -kim

  13. avatarMe

    Hei jeg lurer på hvor mye karbohydrater du spiser iløpet av en dag når du er på deff? Slik jeg har fortstått skal du ha i så lite som mulig? :s

  14. avatarMargrethe

    Hei! Mener du innlegget over eller kommer du med et innlegg til? Er inig i det du sier til kristine om at det ikke handler om raske resultater med en endring i livsstil. Jeg spiser sunt og trener, men vil som deg bare finjustere litt nå fremmover mot sommeren. Hva gjør du for komme i perfekt form (du er jo i veldig bra form allerede)? Det jeg mener er hva gjør du annderledes nå enn du ellers gjør/spiser/trener når du bare vedlikeholder. Jeg synes det hadde vært kjempe bra med et innlegg om det.

  15. avatarkriweb Innleggsforfatter

    Kim: Jeg liker det enkle og rene, så det er bra! Igjen, takk!

    Me: Det er jo opp til hver enkelt hvordan man vil spise, men jeg velger å spise mest protein og fett da jeg holder meg mett lenger på dette. Jeg vet ikke hvor mye av noe, jeg regner aldri ut det – går kun etter total kcalmengde i løpet av en dag.

    Margrethe: Nei, tenkte at jeg kom med et par tunfisksalat-tips. Jeg kan godt skrive et eget lengre innlegg om dette med å komme i litt skarpere form ja 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *